MediaWatch

Berlingske Media henter kommerciel profil med lang TV 2-erfaring

Jacob Fischer-Nielsen, der i 13 år har haft kommercielle chefposter hos TV 2, skal som ny chef for den kommercielle enhed B-Impact i Berlingske Media styrke sponseret indhold og e-commerce.

Foto: PR/Berlingske Media

En digital udviklingsdirektør stoppede hos Berlingske Media, og et reklamesalg blev reorganiseret hos TV 2 – det er to hændelser i efteråret, som har banet vej for, at Jacob Fischer-Nielsen er tiltrådt som ny Head of B-Impact i Berlingske Medias kommercielle afdeling.

Her overtager han ledelsen af B-Impact, der beskæftiger sig med salg og produktion af native og branded content, efter digital udviklingsdirektør Christian Stavik stoppede i Berlingske Media.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Briefing: Ugen i mediebranchen

Ny Zetland-chefredaktør, redning af radiokanaler og Radio Loud 2.0 har været ingredienserne i denne uges mediegryderet. Få stillet sulten med vores sammenkog af de vigtigste historier i denne briefing.

Læs også

Relaterede

Trial banner

Seneste nyt

Se flere jobs