MediaWatch

B.T. har droppet hver femte avis under corona

B.T. trykker cirka 20 pct. færre aviser end før coronapandemien, og en del af gratisaviserne er flyttet fra togstationer til supermarkeder.

Foto: Jens Hartmann Schmidt/Ritzau Scanpix

I foråret svingede Berlingske Media sparekniven, da coronapandemien ramte, og det betød bl.a. at en tredjedel af B.T.'s oplag blev skåret fra. Siden blev der skruet lidt op, men selvom samfundet åbnede over sommeren, nåede oplaget aldrig tilbage på det niveau, der var i starten af 2020.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Briefing: Ugen i mediebranchen

Jyllands-Posten skærer millioner af printsider væk, nye tal gør status over tv- og streaming-forbruget, og forskere giver tips til kunstig intelligens i medievirksomheder. Vi gennemgår de saftigste historier på MediaWatch i uge 49 lige her.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs