JP om chefredaktørskifte hos lokalaviser: "Vi vil lidt mere aktivisme"

Chefredaktørskiftet på Jyllands-Postens Lokalaviser skal forbedre samspillet mellem lokalt, regionalt og landsdækkende stof, siger kommerciel direktør, der afviser, at kritiseret annoncetillæg har spillet ind på ledelsesændringen.
Foto: Ole Lind/IND
Foto: Ole Lind/IND

Mindre end et år efter Jyllands-Posten overtog ansvaret for og driften af 11 ugeaviser i Østjylland, der stod tilbage, efter JP/Politikens Hus nedgraderede forretningsbenet og trak sig helt ud af ugeavismarkedet i Sverige og på Sjælland, skifter aviserne chefredaktør.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
!
!
Skal indeholde mindst 6 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

!
Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også