MediaWatch

Amerikanske medier varmer op til valgkamp: "Vi kan se frem til nogle kaotiske døgn"

Hvor står medierne ved indgangen til det amerikanske præsidentvalg 2020, og hvad har ændret sig siden 2016? MediaWatch har talt med to USA-kendere, som peger på polariserede medier, mulig tvivl om valgresultatet og ny, omfattende indsamling af data som pejlemærker.

Foto: Alexander Drago/Reuters/Ritzau Scanpix

Trump eller Biden? Det er det valg, som amerikanske vælgere står med 3. november, når præsidentvalget i USA skal afgøres.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Briefing: Ugen i mediebranchen

Jyllands-Posten skærer millioner af printsider væk, nye tal gør status over tv- og streaming-forbruget, og forskere giver tips til kunstig intelligens i medievirksomheder. Vi gennemgår de saftigste historier på MediaWatch i uge 49 lige her.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs