MediaWatch

Jyllands-Posten bygger ny digital forside: "Vi var i fare for at blive lidt blege"

I næste uge går Jyllands-Posten i luften med nyt forsidedesign, der skal gøre netavisen mere mobil-venlig og mediebrandet tydeligere. Samtidig er digital redaktør opsagt og ansvaret lagt på andre hænder internt.

Foto: Casper Dalhoff/IND

Jyllands-Posten tæller ned til en relancering af forsiden på jp.dk, der skal få JP-brandet længere frem i bussen og gøre nyhedssitet mere mobilvenligt. Arbejdet har stået på igennem flere måneder og berører ikke printavisen, men alene den digitale forside, forklarer ansv. chefredaktør Jacob Nybroe. 

"Vi udkommer med en ny forside, der letter navigationen og løfter det distinkte i vores design," siger ansv. chefredaktør for Jyllands-Posten, Jacob Nybroe om relanceringen, der sker 8. september.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Briefing: Ugen i mediebranchen

Ny Zetland-chefredaktør, redning af radiokanaler og Radio Loud 2.0 har været ingredienserne i denne uges mediegryderet. Få stillet sulten med vores sammenkog af de vigtigste historier i denne briefing.

Læs også

Relaterede

Trial banner

Seneste nyt

Se flere jobs