MediaWatch

Ny Nordjyske-chefredaktør ser amerikanske nyhedsørkener som skræmmebillede

Fortsat digital transformation bliver et hovedfokus for Nordjyske Mediers nye chefredaktør, Karl Erik Stougaard, der også vil blande sig mere i debatten om lokaljournalistikken: "Jeg har oplevet nærsamfund miste deres regionale og lokale avis og set, hvor store konsekvenser det kan få," siger han.

Karl Erik Stougaard begynder i jobbet som ansv. chefredaktør for Nordjyske Medier 1. september. | Foto: Henrik Bo/Nordjyske Medier

Efter tre et halv år skifter Euromans chefredaktør, Karl Erik Stougaard, kasket og rykker 1. september fra magasinverdenen i Egmont Publishing til en lokaljournalistisk bastion og jobbet som ansv. chefredaktør for Nordjyske Medier.

Dermed vender han retur til nyhedsjournalistikken, som han tidligere har arbejdet med bl.a. som chefredaktør på B.T. – men også et nyt bekendtskab med lokaljournalistikken.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

ViacomCBS sælger studiebygninger i milliardhandel

Den amerikanske mediekoncern ViacomCBS skiller sig af med over en million kvadratmeter studieområder og -bygninger, som har dannet ramme om et væld af tv-shows og optagelser af serier og film siden 1928.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Se flere jobs