MediaWatch

Børsens 2020 bliver påvirket af coronakrisen – men direktør forventer ingen fyringer

Antallet af abonnenter nærmer sig det mål, som Børsen har sat sig frem mod 2022, men vækstmål bliver sværere at nå med coronakrisen som bagtæppe, lyder det fra adm. direktør.

Bjarne Corydon har været ansv. chefredaktør og adm. direktør for Børsen siden begyndelsen af 2018. | Foto: Finn Frandsen

Coronakrisen lægger pres på økonomien og herunder mediernes økonomi. Det gælder også for Børsen, der venter et lavere overskud i år, men til gengæld ser stigende vilje til at betale for et abonnement.

Sådan lyder status fra Bjarne Corydon, adm. direktør og ansv. chefredaktør for Børsen, på kanten af et første halvår, hvor coronakrisen har sat en ny dagsorden, der skal tages bestik af i forretningen.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Briefing: Ugen i mediebranchen

Ny Zetland-chefredaktør, redning af radiokanaler og Radio Loud 2.0 har været ingredienserne i denne uges mediegryderet. Få stillet sulten med vores sammenkog af de vigtigste historier i denne briefing.

Læs også

Relaterede

Trial banner

Seneste nyt

Se flere jobs