MediaWatch

Nye podcasts hos Berlingske skal leve af sponsorater – og lokke abonnenter til

Otte Radio24syv-programmer flytter ind hos Berlingske Media, når radiokanalen lukker. Hvordan de skal tjene deres penge i fremtiden, afhænger af titlerne, de knyttes til i Berlingske-familien, fortæller koncernchef Anders Krab-Johansen. Otte års bagkatalog fra Radio24syv skal stilles kvit og frit til rådighed.

Anders Krab-Johansen, koncernchef, Berlingske Media. | Foto: PR/Berlingske Media

Den stribe af Radio24syv-programmer, som lever videre i Berlingske Medias regi, skal dels skrabe annoncekroner i kassen, dels hjælpe til at få flere abonnenter indenfor. Det fortæller koncernchef Anders Krab-Johansen.

Det bliver forretningsmodellen for de fire brands i koncernen – B.T., Weekendavisen, Euroinvestor og Berlingske – som bliver afgørende for, hvordan de otte 24syv-podcasts fremover skal tjene deres penge, når de kommer under de fire Berlingske-udgivelsers vinger.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Briefing: Ugen i mediebranchen

Lindhardt og Ringhof opkøbte hos konkurrent, årsregnskaber viser tilbagegang i tv-branchen og jobskifte var der mange af i uge 32. Dét og meget mere kan du læse mere om i denne uges overflyvning over mediebranchen.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs