MediaWatch

Nye podcasts hos Berlingske skal leve af sponsorater – og lokke abonnenter til

Otte Radio24syv-programmer flytter ind hos Berlingske Media, når radiokanalen lukker. Hvordan de skal tjene deres penge i fremtiden, afhænger af titlerne, de knyttes til i Berlingske-familien, fortæller koncernchef Anders Krab-Johansen. Otte års bagkatalog fra Radio24syv skal stilles kvit og frit til rådighed.

Anders Krab-Johansen, koncernchef, Berlingske Media. Foto: PR/Berlingske Media

Log ind for at læse artikler

Velkommen til MediaWatch. En del af vores indhold er eksklusivt og forbeholdt vores brugere.

Prøv MediaWatch i 14 dage.

Få et prøveabonnement her.

Ønsker du et prøveabonnement med flere adgange til dig og din arbejdsplads?

Læs mere om mulighederne og find kontaktoplysninger på vores salgsafdeling her.

Relaterede

mediawatch 14 day trial

Seneste nyt

Mediejob

Se flere

Se flere