MediaWatch

Nye podcasts hos Berlingske skal leve af sponsorater – og lokke abonnenter til

Otte Radio24syv-programmer flytter ind hos Berlingske Media, når radiokanalen lukker. Hvordan de skal tjene deres penge i fremtiden, afhænger af titlerne, de knyttes til i Berlingske-familien, fortæller koncernchef Anders Krab-Johansen. Otte års bagkatalog fra Radio24syv skal stilles kvit og frit til rådighed.

Anders Krab-Johansen, koncernchef, Berlingske Media. Foto: PR/Berlingske Media

Den stribe af Radio24syv-programmer, som lever videre i Berlingske Medias regi, skal dels skrabe annoncekroner i kassen, dels hjælpe til at få flere abonnenter indenfor. Det fortæller koncernchef Anders Krab-Johansen.

Det bliver forretningsmodellen for de fire brands i koncernen – B.T., Weekendavisen, Euroinvestor og Berlingske – som bliver afgørende for, hvordan de otte 24syv-podcasts fremover skal tjene deres penge, når de kommer under de fire Berlingske-udgivelsers vinger.

Læs artiklen gratis

Registrer med din E-mail.
Det kræver intet kreditkort.

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Relaterede

mediawatch 14 day trial

Seneste nyt

Mediejob

Se flere

Se flere