MediaWatch

Direktør skal forme ny Berlingske-satsning fra start

Det har været vigtigt at rekruttere direktør tidligt i opstarten af nyt forretningsområde, siger topchef i Berlingske Media om ny satsning. Han afviser, direktørens nuværende fagområde bliver kernen.

Foto: Sarah Christine Nørgaard/Ritzau Scanpix

Det var med en god portion hemmelighedskræmmeri, at Berlingske Media tidligere på dagen meddelte, at Henriette Kinnunen 1. januar bliver direktør for et nyt forretningsområde hos medieselskabet. Satsningen er "fortsat hemmelig", fremgik det af en pressemeddelelse.

Meget mere meddelsomme er hverken Anders Krab-Johansen, koncernchef hos Berlingske Media, eller Henriette Kinnunen selv, da MediaWatch beder dem sætte flere ord på den nye satsning. Hvor stor satsningen bliver, og om den er en af redaktionel karakter, ønsker ingen af dem at svare på.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Se flere jobs