MediaWatch

"Vi må alle eksperimentere med modeller for at få folk til at betale for digitalt indhold"

MediaWatchs Sommerbarometer: En læsers protest mod digitalisering, tårnhøje trafiktal på Apple News og en kaostur til Bergen. Kristeligt Dagblads digitale redaktør, Stinne Andreasen, tager temperaturen på årets første seks måneder.

Stinne Andreasen, digital redaktør, Kristeligt Dagblad. | Foto: Iben Gad

1. Hvilken arbejdsdag var den bedste i første halvår?

"Jeg er vært på avisens lydsatsning Det Etiske Kompas, hvor jeg diskuterer hverdagsetik med teologer, højskoleforstandere, psykologer, filosoffer osv. Her i foråret optog vi otte nye afsnit, og de arbejdsdage var virkelig givende for mig. Det er lærerigt at høre så vidende mennesker give deres bud på, hvordan man løser de etiske dilemmaer, vi alle havner i hele tiden."

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Briefing: Ugen i mediebranchen

Salg af Chapter, sparerunde hos Sjællandske, nyt fra magasinbranchen samt forhandlinger i produktionsbranchen er blandt de større sager, der rullede ind i ugens løb i Mediedanmark. Få et overblik med denne uges briefing.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs