MediaWatch

Valgkampen øger annoncesalget hos traditionelle medier

EU- og folketingsvalg giver ekstra travlhed i  annonceafdelingerne - også for printaviserne - men ikke alle tror, at det øgede salg i maj vil rokke forventningerne til året.

Foto: Ritzau Scanpix/Martin Kurt Haglund/Arkiv

Opdateret kl. 09:24 med uddybende citat fra Politikens annoncedirektør, Thomas Røn Larsen.

Mange medier nyder godt af, at der i år både er folketingsvalg og valg til Europa-Parlamentet, fordi det genererer en del ekstra annoncer både i valgåret generelt, og især efter, at valget er blevet udskrevet.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Kvinder i metoo-dokumentar kritiserer Politikens beskrivelse af Jes Dorph-sag

Politiken bragte i januar en ensidig og mangelfuld beskrivelse af de sager, Jes Dorph-Petersen blev beskyldt for i advokatundersøgelsen på TV 2, mener de kvinder, som står bag beretningerne. Kritikken "gør indtryk" på Politikens chefredaktør, Anne Mette Svane, som dog står ved den journalistiske behandling.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Se flere jobs