MediaWatch

Schibsted indleder året med svagere digital vækst i medieforretningen

Både VG og Aftonbladet gik tilbage på toplinjen i første kvartal, hvor den digitale vækst var mindre end sidste år.

Schibsteds medieforretning kom svagere fra start i år sammenlignet med sidste år. Det viser kvartalsregnskabet fra den norske mediekoncern, der er blandt de største i Nordeuropa.

Omsætningen i medieforretningen, der bl.a. tæller den norske avis VG og svenske Aftonbladet, faldt samlet med 2 pct. mod en vækst på 3 pct. året før.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Se flere jobs