MediaWatch

Bidsk annoncemarked bed toppen af Sjællandske Mediers forretning i 2018

Det regionale mediehus tabte 40 mio. i omsætning sidste år, men styrede uden om underskud med hjælp fra besparelser og andel af frasalg af Pressens Hus.

Foto: Finn Frandsen

Annoncemarkedet viste tænder i 2018, og især på ugeavismarkedet har det kostet mediehusene på det regionale marked dyrt.

Både Jysk Fynske Medier, Nordjyske Medier, Politikens Lokalaviser og North Media Aviser har været mærket af udviklingen, og Sjællandske Medier, der har hovedparten af sin forretning inden for annoncesalg, var ingen undtagelse.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Se flere jobs