MediaWatch

Flyvholm: Vi er ikke enige om prioriteringen af forretningen

Efter to et halvt år med talrige besparelser og flere knopskydninger er Gorm Wesing Flyvholm ude som topchef i North Medias medieforretning. Selvom han er skuffet over at skulle forlade opgaven, fortryder han ikke tiden.

Foto: PR/North Media

Da Gorm Wesing Flyvholm i 2016 blev hentet til North Media Aviser som ny adm. direktør, arvede han en bunden opgave med at få gjort den skrantende avisforretning rentabel.

"Målsætningen er at få gjort avisen mere kommerciel og få sænket omkostningerne. De to ting i forening skal gerne sørge for, at vi får bragt avisen tilbage i plus," sagde ordførende koncerndirektør i North Media, Kåre Wigh, dengang til MediaWatch.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

"Helt generelt synes jeg selvfølgelig, at vi chefredaktører skal stille op"

Principielt bør mediechefer også stille op til kritiske interviews, når medierne forventer det samme af fx politikere, mener Berlingskes chefredaktør, Tom Jensen, efter kritik fra tidl. statsminister af manglende interviews med B.T.'s ansv. chefredaktør Michael Dyrby i kølvandet på dokumentarfilmen om metoo på TV 2.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Se flere jobs