MediaWatch

Trængt ugeavismarked får Nordjyske til at justere kursen

Kortene skal blandes i Nordjyske Mediers ugeavisforretning, og så skal der investeres digitalt, lyder de to hovedpunkter fra adm. direktør, Morten Vinther Jensen. Han vil ikke kommentere, hvor mange stillinger der i alt bliver berørt.

Morten Vinther Jensen, adm. direktør, Nordjyske Medier. | Foto: PR/Nordjyske Medier

Markedet for ugeaviser har været under pres den seneste tid. Det har en række medieselskaber tidligere fortalt til MediaWatch.

Udviklingen har også ramt Nordjyske Medier. Morten Vinther Jensen, selskabets adm. direktør, vil ikke hæfte konkrete tal på, hvor presset markedet er, men han genkender det billede, som bl.a. Jysk Fynske Medier, Sjællandske Medier og Politikens Lokalviser tidligere har berettet om.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Top 20: Sæsonfinaler trak færre live-seere

Efterårets største danske underholdningsformater rundede sæsonen af i sidste uge, men i modsætning til sidste år nåede finaleprogrammerne med en enkelt undtagelse ikke over en mio. live-seere.

Nent udfaser Viafree og går i partnerskab med ViacomCBS

Nent trækker i 2022 stikket på sin reklamefinansierede streamingplatform i Norden, Viafree, til fordel for et partnerskab med en af verdens spillere inden for annoncefinansieret streaming. Nent skal fortsat stå for lokalt annoncesalg.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Se flere jobs