MediaWatch

New York Times fik flere digitale abonnenter ind i folden i 2018

Det amerikanske medie tjente færre penge på printannoncer i fjerde kvartal 2018. Til gengæld voksede abonnementsbasen og det digitale annoncesalg.

Foto: Ritzau Scanpix/AFP/Don Emmert

The New York Times Company kom igennem 2018 med fremgang på både top- og bundlinje. Det oplyser selskabet i en meddelelse.

Omsætningen voksede med 4,4 pct. og løb i 2018 op i 1,75 mia. dollar, svarende til 11,5 mia. kr. Resultatet før skat steg 58 pct. til 176 mio. dollar.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Top 20: Sæsonfinaler trak færre live-seere

Efterårets største danske underholdningsformater rundede sæsonen af i sidste uge, men i modsætning til sidste år nåede finaleprogrammerne med en enkelt undtagelse ikke over en mio. live-seere.

Nent udfaser Viafree og går i partnerskab med ViacomCBS

Nent trækker i 2022 stikket på sin reklamefinansierede streamingplatform i Norden, Viafree, til fordel for et partnerskab med en af verdens spillere inden for annoncefinansieret streaming. Nent skal fortsat stå for lokalt annoncesalg.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Se flere jobs