MediaWatch

North Media sigter efter flad udvikling i 2019

Efter høj vækst i distributionsforretningen, som er North Medias største forretningsben, i 2018 forventer selskabet en mere flad udvikling i år. Annoncemarkedet var med til at trykke avisforretningens omsætning.

Foto: PR/North Media

2018 blev et år med betydelig vækst i forretningen hos North Media. Det skyldes især udvikling i distributionsforretningen FK Distribution, som er North Medias største forretningsben og tegner sig for omkring 80 pct. af omsætningen.

Distributionsaktiviteterne løftede omsætningen med cirka 40 pct. i 2018. Men omverden skal ikke regne med, at væksten kan fortsætte i dét tempo.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

"Helt generelt synes jeg selvfølgelig, at vi chefredaktører skal stille op"

Principielt bør mediechefer også stille op til kritiske interviews, når medierne forventer det samme af fx politikere, mener Berlingskes chefredaktør, Tom Jensen, efter kritik fra tidl. statsminister af manglende interviews med B.T.'s ansv. chefredaktør Michael Dyrby i kølvandet på dokumentarfilmen om metoo på TV 2.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Se flere jobs