MediaWatch

Ekstra Bladet: Samarbejde med NENT har ikke givet tilstrækkelig værdi for brugerne

Efter flere års samarbejde skilles Ekstra Bladet og selskabet bag TV3-kanalerne, NENT, der til gengæld har indgået en ny aftale med Berlingske Media. Ekstra Bladet vil bl.a. forsøge sig med kortere prerolls, lyder det fra mediets digitale direktør.

Foto: Ritzau Scanpix/Liselotte Sabroe

Igennem cirka fem år har Ekstra Bladet og Nordic Entertainment Group (NENT), der tidligere hed MTG, kørt parløb i et samarbejde om tv-indhold, så Ekstra Baldet har kunnet vise bl.a. sportsklip fra TV3-kanalerne.

Med indgangen til 2019 er båndet klippet og samarbejdet sløjfet, og i stedet har NENT meddelt, at selskabet har fundet en ny legekammerat i skikkelse af Berlingske Media.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Kvinder i metoo-dokumentar kritiserer Politikens beskrivelse af Jes Dorph-sag

Politiken bragte i januar en ensidig og mangelfuld beskrivelse af de sager, Jes Dorph-Petersen blev beskyldt for i advokatundersøgelsen på TV 2, mener de kvinder, som står bag beretningerne. Kritikken "gør indtryk" på Politikens chefredaktør, Anne Mette Svane, som dog står ved den journalistiske behandling.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Se flere jobs