MediaWatch

Ritzaus fotobureau vil erobre kunder med nye samarbejder

Det danske nyheds- og billedbureau forventer at hente nye kunder og ekstra omsætning fra nye samarbejder med to udenlandske billedbureauer, der skal levere billeder fra internationale modeuger, rød løber og store begivenheder.

Foto: Ritzau

Aller Media meddelte i august, at selskabet lukker billedbureauet All Over Press. Og det har gjort plads i markedet til, at Ritzau Scanpix udvider med indhold fra den internationale underholdningsbranche fra events som eksempelvis Oscar-uddelingen, internationale modeuger og rød løber-events.

Det oplyser Ritzau Scanpix, som har indgået samarbejde med de to internationale entertainment-billedbureauer Splash News og Backgrid baseret i hhv. USA og Storbritannien, men begge har kontorer i flere lande og dækker underholdningsindustrien globalt.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

"Helt generelt synes jeg selvfølgelig, at vi chefredaktører skal stille op"

Principielt bør mediechefer også stille op til kritiske interviews, når medierne forventer det samme af fx politikere, mener Berlingskes chefredaktør, Tom Jensen, efter kritik fra tidl. statsminister af manglende interviews med B.T.'s ansv. chefredaktør Michael Dyrby i kølvandet på dokumentarfilmen om metoo på TV 2.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Se flere jobs