MediaWatch

Berlingske lægger flere annonceformater i graven med relancering

Med relanceringen af berlingske.dk siger dagbladet farvel til gule breaking-bjælker, lyserødt business.dk og en række annonceformater for at få "det site, der skal til for at opbygge en holdbar og stærk digital abonnementsforretning," siger chefredaktør.

Foto: Ritzau Scanpix/Sarah Christine Nørgaard

Berlingske Media tager næste skridt i opbygningen af en digital abonnementsforretning med relanceringen af berlingske.dk.

Efter relanceringen af onlineudgaverne af Weekendavisen og B.T. i første halvår er turen kommet til Berlingske, der torsdag har skiftet ham på nettet.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

"Helt generelt synes jeg selvfølgelig, at vi chefredaktører skal stille op"

Principielt bør mediechefer også stille op til kritiske interviews, når medierne forventer det samme af fx politikere, mener Berlingskes chefredaktør, Tom Jensen, efter kritik fra tidl. statsminister af manglende interviews med B.T.'s ansv. chefredaktør Michael Dyrby i kølvandet på dokumentarfilmen om metoo på TV 2.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Se flere jobs