MediaWatch

Briefing: Ugen i mediebranchen

BTMX fortalte om den første tid efter relanceringen, flere medier præsenterede nye initiativer, og filmproducenter advarede om et hul i finansieringen af danske film. Kom med på rundtur i mediebranchen.

Foto: Ritzau Scanpix/Ida Marie Odgaard

Efter fem dage i arbejdstøjet står weekenden for døren. Vi benytter – som sædvanlig – anledningen til at se tilbage på de vigtigste begivenheder i mediebranchen i ugen, der går på hæld.

Vi begynder i Pilestræde og ved BTMX, hvor chefredaktør Michael Dyrby fortalte om de foreløbige erfaringer og resultater af mediets relancering. Han kunne blandt andet fortælle, at mediet har fremskudt forventningen om overskud fra tidligere 2020 til 2019.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Briefing: Ugen i mediebranchen

Opsigelse i Ekstra Bladets ledelse, Podimo henter trecifret millionbeløb og Zentropa-chef frygter "international leverpostej" i dansk fiktiion er nogle af de vinde, der har blæst og formet det danske medielandskab i denne uge. Få dit overblik her.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Se flere jobs