MediaWatch

Jysk Fynske sender to mand ud af direktørgruppen

Det øverste ledelseslag i Jysk Fynske Medier går fra seks til fire medlemmer af direktørgruppen. Viceadm. direktør og udviklingsdirektør udtræder, mens driftsdirektør og salgsdirektør får udvidet ansvar.

Foto: PR/Jysk Fynske Medier

Direktørgruppen hos Jysk Fynske Medier går fra seks til fire medlemmer. Det oplyser adm. direktør, Jesper Rosener.

De to, der forlader direktørgruppen, er viceadm. direktør, Alex Pedersen, der hidtil også har været en del af direktionen, samt udviklingsdirektør Richard Wraae. Alex Pedersen skal fremover være sponsormanager for medieselskabet, mens Richard Wraae skal være direktør for reklamebureauet STEP, der er ejet af Jysk Fynske Medier.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

ViacomCBS sælger studiebygninger i milliardhandel

Den amerikanske mediekoncern ViacomCBS skiller sig af med over en million kvadratmeter studieområder og -bygninger, som har dannet ramme om et væld af tv-shows og optagelser af serier og film siden 1928.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Se flere jobs