MediaWatch

Ekstra Bladet vinder pris for native projekt

Ekstra Bladets tv- og native produktionsenhed, Story Studio, har vundet guld for bedste digitale native kampagne i Europa for produktion rettet mod danske iværksættere.

Foto: Ritzau Scanpix/Thomas Borberg/Arkiv

I forbindelse med uddelingen af årets IAB Mixx Awards Europe, der hylder de bedste digitale kampagner i Europa, har Ekstra Bladet Story Studiovundet guld i kategorien for native advertising. Det skriver Ekstra Bladet i en pressemeddelelse.

Guldet blev givet for kampagnen "Danmarks bedste idé", der er lavet i samarbejde med selskabet OPR-Virksomhedslån, og som bl.a. har kørt på Ekstra Bladets eget site. Kampagnen er rettet mod iværksættere, som kunne byde ind med idéer, hvorefter den bedste blev udvalgt og modtog 100.000 kr. af virksomheden til at føre den ud i livet.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Se flere jobs