MediaWatch

Lyd er blevet en hjørnesten i Zetlands nyhedstilbud

Zetlands investering i lydproduktion styrker fastholdelsen blandt abonnenter og øget forbruget af indholdet, siger direktør for mediet, der som en af de få i Danmark valgt at lægge al lyd bag sin meterhøje betalingsmur.

Foto: PR/Zetland

Siden oktober har hovedparten af Zetland-abonnenternes forbrug af mediets indhold været af den æterbårne slags. Altså lyd. Det har været en støt stigning, der siden juni sidste år, hvor den digitale avis begyndte at udgive samtlige artikler på lyd - via oplæsninger.

I marts var det 55,9 pct. af medlemmernes artikelforbrug, der foregik via lyd, og tallet stiger ifølge Zetland støt. I løbet af de første 24 dage af april udgjorde lydforbruget lige knap 60 pct. af det samlede artikelforbrug.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Aller Media lukker magasinet Dossier

Dossier lukker og slukker efter seks år. Det skyldes ifølge chefredaktør økonomi og udfordringer med bl.a. stigende papirpriser. For mindre end et år siden lukkede Aller også Modemagasinet In efter 35 år.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs