MediaWatch

Ny lokalavisdirektør: Print er vores fundament – men digitalt skal fylde mere

Politikens Lokalavisers fundament er printforretningen. Det vil den være i mange år frem, selvom annoncemarkedet er presset, siger ny adm. direktør, som dog varsler et større digitalt aftryk.

Morten Werge Kallmayer blev i sidste uge præsenteret som ny adm. direktør for Politikens Lokalaviser. | Foto: PR-foto

Selvom printmarkedet, særligt på annoncesiden, er under hårdt pres i disse år, vil printavisen i mange år frem være kernen i forretningen hos Politikens Lokalaviser.

Det siger Morten Werge Kallmayer, som i sidste uge blev præsenteret som ny adm. direktør for Politikens Lokalaviser, hvor han afløser Tommy Voigt Hansen, der blev konstitueret på posten, efter Søren Riis stoppede på posten i december sidste år.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

"Helt generelt synes jeg selvfølgelig, at vi chefredaktører skal stille op"

Principielt bør mediechefer også stille op til kritiske interviews, når medierne forventer det samme af fx politikere, mener Berlingskes chefredaktør, Tom Jensen, efter kritik fra tidl. statsminister af manglende interviews med B.T.'s ansv. chefredaktør Michael Dyrby i kølvandet på dokumentarfilmen om metoo på TV 2.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Se flere jobs