MediaWatch

"Vi har haft større problemer i 2017, end vi havde ventet"

Jysk Fynske Medier satte færre penge i nye vækstinitiativer i 2017 end forventet, men varsler fornyet tryk på investeringsfronten i 2018. Direktør tror fortsat fuldt og fast på, at ambitiøst vækstmål bliver indfriet. Men økonomien vil også være under pres i 2018, siger han.

Jesper Rosener, adm. direktør, Jysk Fynske Medier. | Foto: PR/Jysk Fynske Medier

En forbedring af resultatet på 120 mio. kr.

Det var, hvad Jysk Fynske Medier kunne præsentere, da regnskabet for 2017 blev offentliggjort tidligere på dagen. Efter et underskud før skat på næsten 100 mio. kr. i 2016 blev skuden rettet op i 2017, hvor de røde tal blev vendt til sorte og et overskud før skat på 20,3 mio. kr.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

"Helt generelt synes jeg selvfølgelig, at vi chefredaktører skal stille op"

Principielt bør mediechefer også stille op til kritiske interviews, når medierne forventer det samme af fx politikere, mener Berlingskes chefredaktør, Tom Jensen, efter kritik fra tidl. statsminister af manglende interviews med B.T.'s ansv. chefredaktør Michael Dyrby i kølvandet på dokumentarfilmen om metoo på TV 2.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Se flere jobs