MediaWatch

Weekendavisen går i luften med digitalt abonnement og nyt design

Efter mere end et år i støbeskeen har Weekendavisen i dag lanceret digitalt abonnement og en ny hjemmeside, hvor annoncer er bandlyst, fortæller chefredaktør Martin Krasnik.

Martin Krasnik, chefredaktør, Weekendavisen. | Foto: Ritzau Scanpix/ Malene Anthony Nielsen

Weekendavisen er for alvor sprunget med ind i den digitale tidsalder. Måske en anelse sent, men efter mere end et års udviklingsarbejde har avisen i dag relanceret sit digitale design med en ambition om, at læserne nu skal have samme læseoplevelse og -mulighed på weekendavisen.dk, som hvis de sad med den velkendte papiravis.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Top 20: DR vinder overlegent tv-slaget om søndagsseerne

Tv-serie om den tidligere statsminister Jens Otto Krag og hans hustru Helle Virkner sidder solidt på førstepladsen over de mest sete udsendelser i den forgangne uger på flow-tv. Kun ét andet program fik over en halv mio. seere.

Komponist er ny forperson i Koda

Koda har manglet en forperson siden generalforsamlingen i april, men nu er det meldt ud, at den tidligere næstforperson i organisation overtager rollen.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs