MediaWatch

Norsk avishus øger overskuddet

Norges største lokalaviskoncern, Amedia, har forbedret sit resultat med knap 100 mio. norske kroner blandt andet takket være "kraftig digital abonnementsvækst".

Foto: Colourbox

2017 viste sig at blive et særdeles godt år for bundlinjen i den største spiller på det norske lokalavismarked, Amedia. Det skriver Kampanje.

Selvom Amedias omsætning faldt marginalt til 3,5 mia. norske kr., svarende til 2,75 mia. dkk., steg driftsresultatet med 61 pct. til 396 mio. norske kr., mens resultatet før skat blev hævet med 90 pct. til 420 mio. norske kr.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Se flere jobs