MediaWatch

Weekendavisen går fri af nedskæringer: Vi har den mest moderne betalingsmodel

Mens de øvrige aviser i Berlingske Media står over for store besparelser, udvider Weekendavisen med en digital redaktion. I løbet af foråret kommer ny hjemmeside og digitalt abonnement til.

Martin Krasnik, chefredaktør, Weekendavisen. | Foto: Ritzau Scanpix/ Malene Anthony Nielsen

Weekendavisen bløder op på mange års forbehold mod at sætte flere penge i digital udgivelse og etablerer en digital redaktion og et nyt site.

I løbet af foråret går avisen i luften med en ny hjemmeside og introducerer et digitalt abonnement til en månedspris, der svarer til prisen på printavisen på 2288 kr. for et årsabonnement. I dag kan avisens abonnenter alene læse avisen som e-avis og få udvalgte artikler online, fremover skal indholdet være tilgængeligt digitalt på flere måder.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Briefing: Ugen i mediebranchen

Opsigelse i Ekstra Bladets ledelse, Podimo henter trecifret millionbeløb og Zentropa-chef frygter "international leverpostej" i dansk fiktiion er nogle af de vinde, der har blæst og formet det danske medielandskab i denne uge. Få dit overblik her.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Se flere jobs