MediaWatch

Berlingske og JP/Politiken kører hver sin vej i digitalt t-kryds

Nyhedsanalyse: Berlingske tryktester det digitale marked, når selskabet satser på volumen i det digitale abonnementssalg med en lav pris, mens BT skal være mere digital, mobil og gratis. Det står i skærende kontrast til strategien hos konkurrenten JP/Politikens Hus. MediaWatch analyserer her de to strategier.

Scanpix Ritzau/Sarah Christine Nørgaard
Foto: Scanpix Ritzau/Sarah Christine Nørgaard

Log ind for at læse artikler

Velkommen til MediaWatch. En del af vores indhold er eksklusivt og forbeholdt vores brugere.

Prøv MediaWatch i 14 dage.

Få et prøveabonnement her.

Ønsker du et prøveabonnement med flere adgange til dig og din arbejdsplads?

Læs mere om mulighederne og find kontaktoplysninger på vores salgsafdeling her.

Relaterede

mediawatch 14 day trial

Seneste nyt

Mediejob

Se flere

Se flere