MediaWatch

Få overblikket over Berlingskes strategiske kursskifte

Berlingske Media sætter ny strategisk retning for sine udgivelser og nedlægger 93 stillinger. Få overblikket over udmeldingerne fra Berlingske – og reaktioner på dem – her.

Foto: Ritzau Scanpix/Sarah Christine Nørgaard

Onsdag blev medarbejderne hos Berlingske Media præsenteret for den nye strategiske retning for selskabet: Mx.dk og Kids News lukker, Metroxpress skifter navn til BT Metro, og al sideproduktion af Berlingskes, BT's og BT Metros trykte udgaver outsources – for bare at nævne et par af elementerne i strategien, der medfører 93 nedlagte stillinger.

Tiltagene blev i løbet af dagen uddybet og kommenteret af bl.a. Berlingskes chefredaktør, Tom Jensen, Radio24syvs adm. direktør, Jørgen Ramskov, og BTMX's nytiltrådte chefredaktør, Michael Dyrby.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Se flere jobs