MediaWatch

BT går gratisvejen - vil have førerposition på mobil i 2020

De store ændringer i Berlingske Media rammer især BT og Metroxpress, som står for 14 af de 23 redaktionelle stillinger, der skal nedlægges. Ny strategi sætter mobilen først, mens betalingsunivers droppes til fordel for sats på annoncemarkedet, fortæller ansv. chefredaktør.

Foto: Ritzau Scanpix/Mads Joakim Rimer Rasmussen

I 2020 skal BT være et af de ledende medier på mobilen og give et overskud, der sætter mediet i stand til at investere.

Sådan lyder målsætningen for BTMX, fortæller ansv. chefredaktør Michael Dyrby oven på dagens store udmelding fra Berlingske Media.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

ViacomCBS sælger studiebygninger i milliardhandel

Den amerikanske mediekoncern ViacomCBS skiller sig af med over en million kvadratmeter studieområder og -bygninger, som har dannet ramme om et væld af tv-shows og optagelser af serier og film siden 1928.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Se flere jobs