MediaWatch

Jysk Fynske-topchef: Mylenberg og jeg har været gode til at være uenige

Udfordringerne på printmarkedet presser fortsat Jysk Fynske Medier og tegner til at blive en smule større i 2018 end forventet. Derfor blev Mylenbergs spillerum som udviklingsdirektør mindre, siger topchef. Han slår dog fast, at varslet overskud for 2017 indfries.

Foto: PR/Jysk Fynske Medier

Jysk Fynske Mediers chefredaktør og udviklingsdirektør Troels Mylenberg meddelte i går, at han stopper i mediehuset ved årsskiftet.

Opsigelsen kommer bare to måneder efter, at Troels Mylenberg skiftede rolle i koncernen. Her blev det redaktionelle ansvar for udgivelserne samlet og lagt i hænderne på ansv. chefredaktør Peter Orry. I stedet skulle Troels Mylenberg hellige sig en udviklende rolle i en kombineret stilling som chefredaktør og udviklingsdirektør.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Briefing: Ugen i mediebranchen

Smal medieaftale i hus, mediedistributører forventer højere priser, borgerlige varsler tilbagrulning af forlig, endnu en streamingtjeneste gør indtog i Norden og ny virksomhed vil give podcasts international succes. Vi tager en rundtur i uge 21 i Mediedanmark.

K-ordfører kalder skrottet some-lovforslag for tidsspild

Et lovforslag, som skulle forpligte bl.a. sociale medier til at fjerne ulovligt indhold inden for 24 timer, er bremset af EU-Kommissionen. Konservatives erhvervs- og forbrugerordfører mener, lovforslaget fra begyndelsen skulle have været udformet anderledes.

Debat: Medieforhandlingerne viser skræmmende mangel på viden

Resultatet af medieforliget er et skævvredet mediemarked, hvor regeringen med pincet vil udpege, hvilke medier og hvilket indhold, der fortjener politikernes nåde. Sådan lyder det fra direktør i Danske Medier, Mads Brandstrup, i dette debatindlæg.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs