MediaWatch

Jyllands-Posten skærer i udgifterne med farvel til direktør

"Entydig økonomisk beslutning," siger chefredaktør Jacob Nybroe om beslutningen om at nedlægge posten som digital mediedirektør, der også skal værne om ressourcer til indholdsproduktion.

Jacob Nybroe, ansv. chefredaktør, Jyllands-Posten. | Foto: /ritzau/Casper Dalhoff

Jyllands-Postens digitale mediedirektør, Jens Nicolaisen, forlader mediet efter 11 års ansættelse. Posten genbesættes ikke, og de ansatte, der hidtil har refereret til Jens Nicolaisen, skal fremover referere til bladdirektør Esben Kolind Laustrup. Baggrunden for beslutningen er først og fremmest økonomi, siger Jacob Nybroe, ansv. chefredaktør på Jyllands-Posten.

"Vi veksler ressourcer fra administration og ledelse til drift," siger Jacob Nybroe.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Se flere jobs