MediaWatch

Berlingskes topchef: Det giver ingen mening at have to annonce-afdelinger

Berlingske Medias reduktion af medarbejderstaben i salgsafdelingen skal gøre forretningen mere smidig, lyder det fra konstitueret topchef i Berlingske: "Less chiefs, more indians".

Frits Campagne, konstitueret adm. direktør for Berlingske Media. | Foto: PR/Berlingske Media

Der skal færre hænder til fremover at sælge annoncer på tværs af Berlingske Medias titler, Berlingske, BTMX og Weekendavisen.

Det står klart, efter ledelsen i Berlingske Media i dag har meddelt medarbejderne, at annonceafdelingerne hos Berlingske Media og BTMX lægges sammen, og at selskabet i den forbindelse skærer 15 stillinger væk. De 15 stillinger dækker over 10 HK-ansatte og fem ledere og specialister.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Berlingske skipper papiraviser på helligdage - andre fastholder

Berlingske har skippet den trykte avis på helligdage, men andre vil fastholde printudgave viser MediaWatch-rundspørge. På længere sigt kan danske søndagsaviser på tryk dog være truede ifølge en medieforsker, fordi en stor del af indtægtsgrundlaget er forsvundet.

Tidligere EB-sportschef skifter ind hos Tipsbladet

Efter at være blevet opsagt som del af chefredaktør Henrik Qvortrups ændringer i Ekstra Bladets holdopstilling er avisens tidligere sportschef blevet en del af Tipsbladets kommentator-team som led i en digital oprustning. (Rettet)

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Se flere jobs