Dansk startup vil øge marked for annoncer i nyhedsbreve

Danske Passendo ser et hul i markedet for at kommercialisere mediers nyhedsbreve. Blandt kunderne er Berlingske Media, der håber at kunne øge indtægterne fra annoncer i nyhedsbreve.
De tre stiftere af Passendo, Anders Rantzau Rasmussen, Andreas Jürgensen og Jakob Lund Johansen ses her sammen med Nicolas Georges Trad, der har investeret i selskabet. | Foto: PR/Passendo
De tre stiftere af Passendo, Anders Rantzau Rasmussen, Andreas Jürgensen og Jakob Lund Johansen ses her sammen med Nicolas Georges Trad, der har investeret i selskabet. | Foto: PR/Passendo

Den danske startup Passendo ser muligheder i annoncemarkedet, hvor selskabet har fokus på redaktionelle nyhedsbreve hos mediehusene og de annoncer, der indgår i de mails, der sendes ud til brugerne.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også