MediaWatch

Dansk startup vil øge marked for annoncer i nyhedsbreve

Danske Passendo ser et hul i markedet for at kommercialisere mediers nyhedsbreve. Blandt kunderne er Berlingske Media, der håber at kunne øge indtægterne fra annoncer i nyhedsbreve.

De tre stiftere af Passendo, Anders Rantzau Rasmussen, Andreas Jürgensen og Jakob Lund Johansen ses her sammen med Nicolas Georges Trad, der har investeret i selskabet.

Log ind for at læse artikler

Velkommen til MediaWatch. En del af vores indhold er eksklusivt og forbeholdt vores brugere.

Prøv os gratis i 14 dage

Få fuld adgang til vores kvalitetsjournalistik med et gratis prøveabonnement.

Forsiden lige nu

Briefing: Ugen i mediebranchen

Information nedlægger stillinger i sparerunde, Børsen har langt om længe landet ny overenskomst, og MediaWatch har skudt gang i en serie om en række store danske annoncører. Kom med på rundtur i ugen i mediebranchen.

Seneste Medienyt

Relaterede

mediawatch 14 day trial

Seneste nyt

Mediejob

Se flere

Se flere