MediaWatch

Amerikansk magasinhus udvider med produktpakker

Condé Nast, der står bag magasiner som The New Yorker og Pitchfork, satser i stigende grad på at udbygge sin magasinforretning med tilknyttede abonnementer på produktpakker knyttet til de enkelte magasinbrands.

Screenshot af The New Yorkers website, som er en del af Condé Nast-koncernen.

Log ind for at læse artikler

Velkommen til MediaWatch. En del af vores indhold er eksklusivt og forbeholdt vores brugere.

Prøv os gratis i 14 dage

Få fuld adgang til vores kvalitetsjournalistik med et gratis prøveabonnement.

Forsiden lige nu

Få overblikket over chefskiftet på Børsen

Efter et lille halvt års ventetid blev det i går offentliggjort, hvem der skal udvikle erhvervsavisen Børsen fremover som ny topchef. Få overblikket over fakta, kommentarer og baggrund til skiftet her.

Bestsellersalget skuffer

Sæsonens store bøger sælger mindre end forventet ifølge flere forlag og forhandlere. Det har bl.a. ramt Gyldendal på økonomien.

Seneste Ugeblade & Magasiner

Relaterede

mediawatch 14 day trial

Seneste nyt

Mediejob

Se flere

Se flere