MediaWatch

Egmont vil koble digitale kvindemagasiner og e-shops

Egmont lægger sidste hånd på omlægningen af sine digitale kvindebrands og føjer indhold fra magasinet "Vores børn" til sitet alt.dk. I næste fase vil mediekoncernen koble sine e-shops til for at øge den digitale indtjening.

Screenshot af www.alt.dk - nu også med nichen 'Børn' som undersite.

Log ind for at læse artikler

Velkommen til MediaWatch. En del af vores indhold er eksklusivt og forbeholdt vores brugere.

Prøv os gratis i 14 dage

Få fuld adgang til vores kvalitetsjournalistik med et gratis prøveabonnement.

Forsiden lige nu

Ritzaus Bureau køber Scanpix af Berlingske

Ritzaus Bureau sætter sig på en større del af fotomarkedet med overtagelse af billedbureauet Scanpix fra Berlingske Media. Opkøbet følger forårets overtagelse af Polfoto.

Seneste Ugeblade & Magasiner

Relaterede

mediawatch 14 day trial

Seneste nyt

Mediejob

Se flere

Se flere