MediaWatch

Discovery og MTG vil udfordre TV 2 med reklamesamarbejde

Annoncører får fremover tilbuddet om reklametid på tværs af stationernes hovedkanaler for at opnå bredere dækning i den kommercielle målgruppe. Mediebureau roser initiativet, men tror ikke, at det får "TV 2 til at tisse i bukserne".

Udsnit fra annoncekampagnen, der skal bakke lanceringen af "Big Double" op

Log ind for at læse artikler

Velkommen til MediaWatch. En del af vores indhold er eksklusivt og forbeholdt vores brugere.

Prøv os gratis i 14 dage

Få fuld adgang til vores kvalitetsjournalistik med et gratis prøveabonnement.

Forsiden lige nu

Ny formand for Medienævnet

Kulturminister Mette Bock (LA) har udpeget et nyt Medienævn, og det betyder nye folk i hovedparten af stolene. Blandt andet formanden er nyudnævnt.

Seneste TV

Relaterede

mediawatch 14 day trial

Seneste nyt

Mediejob

Se flere

Se flere