TV 2 giver digitale produkter flere ben at stå på

Annoncørbetalt indhold og reklameblokke flytter ind på TV 2's digitale platforme. TV 2 Play skal hvile på de samme to indtægtsstrømme som den traditionelle tv-forretning.
Peter Olafson, salgsdirektør, TV 2. | Foto: Luka Roné/TV 2
Peter Olafson, salgsdirektør, TV 2. | Foto: Luka Roné/TV 2

TV 2's streamingtjeneste TV 2 Play har rundet 300.000 kunder, og det vil tv-stationen i højere grad kapitalisere på.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Skal indeholde mindst 6 tegn
Skal indeholde mindst 2 tegn
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også