MediaWatch

TV 2 efter årsaftaler: Vi lander på samme niveau som 2015

Tv-stationernes årsaftaler, hvor annoncører og mediebureauer køber anonnceplads for en lang periode, er forhandlet på plads. TV 2 melder om et uændret niveau i forhold til sidste år.

Peter Olafsson, salgsdirektør hos TV 2, på TV 2's Mediatalk i slutningen af sidste år. Her præsenterede TV 2 en ny reklamevaluta og bredere målgrupper.

Log ind for at læse artikler

Velkommen til MediaWatch. En del af vores indhold er eksklusivt og forbeholdt vores brugere.

Prøv os gratis i 14 dage

Få fuld adgang til vores kvalitetsjournalistik med et gratis prøveabonnement.

Forsiden lige nu

Briefing: Ugen i mediebranchen

Politikens Lokalaviser skal finde ny direktør efter kvaler på det svenske marked, flere medlemmer af Nordjyske Mediers bestyrelse stopper, og støttekroner regnede ned over branchen. Kom med på rundtur i ugens gang i mediebranchen.

Seneste TV

Relaterede

mediawatch 14 day trial

Seneste nyt

Mediejob

Se flere

Se flere