Analyse tegner sort udsigt for kommercielt tv

I 2015 vil de store annoncørers budgetter blive placeret i de digitale mediemuligheder, og en stor del af millionerne flyttes fra tv, konkluderer tendensanalyse baseret på svar fra annoncørerne.
Foto: Jan Dagø/Polfoto
Foto: Jan Dagø/Polfoto

De store annoncører forventer at investere over 50 pct. af deres annoncekroner i digitale medier i år, viser analysebureauet Megafons Trendanalyse for 2015.[fakta]

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også