Mediehuse sætter jagten ind på nye nicheforretninger

Dagblade går ind på nichemarkedet, hvor etablerede spillere som Altinget og Nordiske Medier køber op og breder sig. Nicher får hovedrolle i jagten på digital vækst, lyder det.
Foto: Cecile Smetana/Polfoto/Arkiv
Foto: Cecile Smetana/Polfoto/Arkiv

De digitale nichemedier får en større rolle i 2017, hvor nichemarkedet for alvor ser ud til at blive afsøgt af mediehuse på jagt efter ny forretning.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Skal indeholde mindst 6 tegn
Skal indeholde mindst 2 tegn
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også