Politiken lancerer nichemedie og hyrer Altinget-chef

Nyt selskab under Politiken skal udvikle digitale nichemedier i ny satsning. Første medie får fokus på uddannelsesområdet.
Foto: Thomas Borberg/Polfoto/Arkiv
Foto: Thomas Borberg/Polfoto/Arkiv

Politiken udvider forretningen med en satsning på digitale nichemedier, der skal ligge i et nyt selvstændigt selskab, Politiken Nicher A/S. Det forklarer digital direktør på Politiken, Troels Behrendt Jørgensen til MediaWatch.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Skal indeholde mindst 6 tegn
Skal indeholde mindst 2 tegn
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også