Jysk Fynske i stor spareøvelse - Per Westergård stopper

Svigtende salg får Jysk Fynske Medier til at iværksætte en stor omlægning, der skal hente besparelser for 90-100 mio. kr. Chefredaktør Per Westergård fratræder.
Foto: PR/Jysk Fynske Medier
Foto: PR/Jysk Fynske Medier

Jysk Fynske Medier igangsætter en omfattende spare- og udviklingsplan, hvor målet er at hente mellem 90-100 mio. kr.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også