MediaWatch

Tidligere BT-chefer om Qureshi-sagen: Vi så ingen faresignaler

BT trak fredag 287 artikler tilbage, som er skrevet af journalisten Michael Qureshi. Hans tidligere chefer på BT siger som med én stemme, at de ikke havde mulighed for at opdage, at noget var galt.

Log ind for at læse artikler

Velkommen til MediaWatch. En del af vores indhold er eksklusivt og forbeholdt vores brugere.

Prøv os gratis i 14 dage

Få fuld adgang til vores kvalitetsjournalistik med et gratis prøveabonnement.

Forsiden lige nu

Seneste Aviser

Relaterede

mediawatch 14 day trial

Seneste nyt

Mediejob

Se flere

Se flere