MediaWatch

Kommunikationsbureau ansætter journalistisk chef

Bureauet Epicent Public Relations henter ny journalistisk chef fra universitetsverdenen.

Martin Hagelskjær Damsgaard. Foto: PR/ Epicent Public Relations

Med titlen head of operations er Martin Hagelskjær Damsgaard blevet journalistisk driftchef i kommunikationsbureauet Epicent Public Relations, der specialiserer sig i presseopgaver for kæder og B2B-virksomheder. Det fremgår af en pressemeddelelse.

Martin Hagelskjær Damsgaard har tidligere været pressechef og kommunikationschef på Handelshøjskolen i Aarhus samt teamleder i AU’s kommunikationsafdeling. Han kommer fra VIA University College, hvor han har ledet et team af journalister og kommunikationsfolk.

Martin er uddannet diplomjournalist fra Danmarks Medie- og Journalisthøjskole samt executive master i corporate communication.

Frontmedia knopskyder med nyt salgsbureau

Bureauer tager Aller-skift roligt: Vi har ikke mærket til Leisure

Forsiden lige nu

Briefing: Ugen i mediebranchen

Politikens Lokalaviser skal finde ny direktør efter kvaler på det svenske marked, flere medlemmer af Nordjyske Mediers bestyrelse stopper, og støttekroner regnede ned over branchen. Kom med på rundtur i ugens gang i mediebranchen.

Liberale EU-politikere varsler kamp mod fake news

Journalist og europaparlamentariker Morten Løkkegaard har stået i spidsen for den første politik til bekæmpelse af fake news for de liberale EU-politikere, der bl.a. vil kæmpe for bedre støttemuligheder til den uafhængige, undersøgende journalistik.

TV-chefer: #MeToo-debatten er vigtig - men ikke et problem hos os

Der er bred enighed om, at debatten om seksuelle krænkelser og chikane på landets mediearbejdspladser gør indtryk og rejser problematikker i branchen, der skal tages hånd om. Men de færreste mediechefer, MediaWatch har hørt fra, mener, der er et problem på deres arbejdsplads.

Seneste Navne

Relaterede

mediawatch 14 day trial

Seneste nyt

Mediejob

Se flere

Se flere