MediaWatch Logo Top
Log ind
ANNONCE
Erik Eisenberg.jpg Erik Eisenberg, ny partner og direktør i Aros Kommunikation. Tidligere modtager af Cavlingprisen samt kommunikationsdirektør i bl.a. Mærsk-koncernen. Foto: PR/Aros Kommunikation.

Reklamebureau får Cavling-vinder ind i ejerkredsen

Tidligere vinder af Cavlingprisen og kommunikationsdirektør i Mærsk Erik Eisenberg bliver partner og direktør i PR- og reklamebureauet Aros Kommunikation.

AF

Ejerkredsen bag Aros Kommunikation blev i begyndelsen af april udvidet med en ekstra mand. Erik Eisenberg, der bl.a. har vundet journalistisk prestige som modtager af Cavling-prisen to gange og tidligere har været kommunikationsdirektør i Mærsk-koncernen, er indtrådt i PR- og reklamebureauet Aros Kommunikation som partner og direktør. Det skriver selskabet i en pressemeddelelse.

Erik Eisenberg skal være med til at styrke bureauets position som rådgiver og sparringspartner for private og offentlige virksomheder og organisationer, lyder det.

"Vi er meget glade for, at vi nu får tilknyttet en partner og rådgiver, der både har kommunikationserfaring, international erfaring og topledererfaring. Da vi ofte rådgiver på topledelsesniveau og dybt i organisationernes specialistfunktioner som IT, sikkerhed, forretningsudvikling og HR, vil Erik Eisenberg med sin baggrund kunne tilføre endnu mere værdi i arbejdet for vores kunder," udtaler partner og direktør hos Aros Kommunikation Jens Hansen i meddelelsen.

Erik Eisenberg vil udgøre ejerkredsen sammen med Jens Hansen og Line Berg-Stærk.

Erik Eisenberg er uddannet journalist og arbejdede de følgende år for bl.a. TV 2, Børsens Nyhedsmagasin og Ekstra Bladet. I perioden fra 2006 til 2010 var han informationschef hos Dansk Supermarkeder, hvorefter han i 2011 skiftede til Mærk-koncernen med det kommunikative ansvar. Han rykkede fem år sendere videre til posten som kommunikationsdirektør i Danish Crown, hvor han har været siden 2016 og frem til nu.

"I en branche, hvor mange bureauer og udbydere kommer og går, er Aros Kommunikation et af de langtidsholdbare brands. Det skyldes uden tvivl, at Aros Kommunikation har rigtig mange tilfredse kunder – jeg har selv været en af dem i mine tidligere hverv. Jeg var derfor ikke i tvivl, da Jens og Line i starten af året foreslog mig at indtræde som partner," siger Erik Eisenberg i meddelelsen.

Modtag nyhedsbrev fra MediaWatch gratis
Velkommen til debatten
Når du kommenterer, accepterer du debatreglerne på MediaWatch
Har du spørgsmål? Find svaret her