MediaWatch Logo Top
Log ind
ANNONCE
Sjællandske Medier sn.jpg

Sjællandske Medier får ny salgschef

Allan Lillelund overtager posten som Sjællandske Mediers salgschef i Næstved. Den hidtidige salgschef Erik Holst går på pension i slutningen af april.

AF

Efter otte år på posten har Sjællandske Mediers slagschef i Næstved, Erik Holst, besluttet at gå på pension. Derfor skal mediekoncernen have en ny mand på posten, og valget er faldet på Allan Lillelund, som tiltræder i sin nye stilling i slutningen af april.

Allan Lillelund har en fortid som mediachef ved Politiken, annoncechef ved Jyllands-Posten og kommerciel direktør ved Berlingske Gratis Media. Han har senest været direktør for Dansk Oplagskontrol.

Som salgschef for Sjællandske Medier i Næstved får Allan Lillelund ansvaret for salget til avisen Sjællandske i Næstved, Ugebladet Næstved og Ugebladet Sydsjælland samt til sn.dk, Erhverv Sjælland og Oplev i Sydsjælland.

Allan Lillelund bliver desuden ansvarlig for Sjællandske Mediers reklamebureau med hjemsted i Næstved.

Modtag nyhedsbrev fra MediaWatch gratis
Velkommen til debatten
Når du kommenterer, accepterer du debatreglerne på MediaWatch
Har du spørgsmål? Find svaret her