MediaWatch

Digital chef stopper i Benjamin Media

Benjamin Media mister sin ansvarlige for digitale kanaler, som i stedet skal varetage markedsføring og digital interaktion for Ingeniørforeningen.

Lasse Schelbeck stopper i Benjamin Media efter knap 11 år, hvoraf de seneste har været som ansvarlig for magasinhusets digitale kanaler og nye projekter. Han skifter til en stilling som chef for markedsføring og digital interaktion hos Ingeniørforeningen IDA, skriver han på Linkedin.

"Der var ikke ét sekunds tvivl i mit sind, da jeg fik tilbuddet. For den strategi, der skal implementeres, har jeg købt 100% ind på, og det kribler i mine fingre for at få lov til at være med til at føre den ud i livet. Men det er alligevel vemodigt at forlade det eneste sted, som jeg har arbejdet hele mit voksenliv - og som har givet mig så mange karrieremæssige vækstmuligheder," skriver han i opslaget.

Skiftet sker 1. januar. Lasse Schelbeck har tidligere været digital boligchef i samme hus samt digital produktchef i Bonnier, der ejer Benjamin Media. Fra 2009 til 2014 var han desuden chefredaktør for drengerøvsmagasinet M!, som for nyligt er blevet solgt fra.

Benjamin Media sælger ikonisk mandemagasin

Forsiden lige nu

Ritzaus Bureau køber Scanpix af Berlingske

Ritzaus Bureau sætter sig på en større del af fotomarkedet med overtagelse af billedbureauet Scanpix fra Berlingske Media. Opkøbet følger forårets overtagelse af Polfoto.

Seneste Navne

Relaterede

mediawatch 14 day trial

Seneste nyt

Mediejob

Se flere

Se flere